Julkaisen seuraavan kymmenen päivän ajan joka päivä yhden mediainnovaatioidean Scoopinionin blogissa.
Koostan ideoista myös kymmenen päivän jälkeen tiivistelmän tähän blogiin.
Ideoita saa hyödyntää, muokata ja kaupallistaa vapaasti. Niillä voi vaikka hakea Uutisraivaaja-kisaan, jos sinulla on valmiuksia jonkun ajatuksen toteuttamiseksi.
Jos innostut jostain ideasta, ota minuun yhteyttä. Kuulen mielelläni sinun näkemyksesi asiasta, ja voin ehkä myös auttaa.
Johannes Koponen on yksi Scoopinion-palvelun perustajista. Scoopinion on edellisen Uutisraivaaja-kilpailun voittanut mediainnovaatio, joka auttaa tiedonvälitystä siirtämällä huomion klikeistä sisällön lukutapoihin. Scoopinion seuraa millä tavalla käyttäjät lukevat lehtijuttuja, ja valikoi lukunopeuden, läpilukuprosentin ja ja muiden käyttäytymistietojen avulla esille ne jutut, jotka ovat lukemisen arvoisia.